lørdag 16. oktober 2010

Vinteren er på vei!

Nå nærmer det seg vinter med stormskritt, og jeg merker at lysten til å sette seg ned ved pulten på hobbyrommet blir større for hver dag som går. Det knitrer i ovnen, det regner, blåser og blir kaldere ute. Da er det veldig godt og koselig at man kan sitte inne ved ovnen og holde på med noe kreativt av forskjellig slag. Jeg kjenner at julestemninga kommer krypende sakte men sikkert. Alt for tidlig mener vel mange, men det blir sannelig ikke lenge til jeg setter på julemusikken og varmer opp noen kopper med nydelig Gløgg! Av stor begeistring oppdaget jeg i går at Ica Maxi har begynnt å selge gløggen allerede, så jeg må vel bare hive meg rundt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...