tirsdag 6. september 2011

Mal til søt baby-sko

 Disse skoene er supre som bordkort til dåp, bursdager osv. De er kjempesøte, man kan pynte dem på mange måter og de er veldig lette å lage!





Trykk på bildet. Lagre det og skriv det ut i ønsket størrelse!
Tips! Jeg pleier å åpne bildet i Microsoft office Word, og deretter forstørre eller forminske det til jeg syns det er passe stort!


Deretter er det bare å lime malen over på et tykkere ark (f.eks. akvarellpapir) og klippe den ut.
Tegn så rundt malen på et passende mønsterpapir, klipp ut, lim og pynt!




 Utstyr jeg brukte:
Stempel:
Ukjent

Papir: Bazzill dotted til selve skoen og Bazzill canvas til såle
Pynt: Blomster fra Kort & Godt, halvperler fra Panduro, brad fra Panduro, ukjent bånd


LYKKE TIL :)

5 kommentarer:

  1. Hei!
    Jeg sliter med å se hva som står vedsiden av arkene, hvordan skal arkene brettes? :) Du er veldig flink og krativ!
    Vilde

    SvarSlett
    Svar
    1. The tabs are for folding under and pasting or gluing to the sole. Align the large cutout to the appropriate marks on the sole. Finally, attach the long tongue or slip to the matching dot on the other side of the top of the shoe. Decorate the shoe as desired.

      Slett
  2. Hei jeg har også blogg der jeg lager kort, o.l, kan jeg kopiere denne malen og legge den ut på bloggen min viss jeg skriver at den er hentet her fra

    SvarSlett
  3. These look beautiful...will have a go a making them. Thanks :-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...