torsdag 13. januar 2011

Bursdagskort til bestemor!



Min kjære bestemor har bursdag i morgen, og jeg måtte jo selvsagt lage et hjemmelaget kort til henne.



Hun er som bestemødre flest, glad i blomster, naturen og lilla! Her om dagen satt jeg og så i bladet Ett Trykk, og da fant jeg et utrolig passende kort for henne. Jeg hadde allerede handlet med meg en haug med forskjellige ark som jeg kunne bruke, og som sikkert ville passe henne. Inne i bunken fant jeg de samme arkene som var blitt brukt på kortet jeg så i bladet.


Så jeg enkelt og greit "kopierte" meg litt fram til dette kortet, med noen små forandringer.




Ark: Papirdesign - Lilla Mormors hage, Bazill - Lilla, Bazill - hvit,
og gammelt fotografi fra North star stamps.
Pynt: Blomster og blader fra Kort og godt og Wild orchid crafts. Blonder, halvperler, Sommerfugl-utstanser og blad-utstanser fra panduro.
Teknikk: Alle kanter er blitt svertet med blekk, Distress ink - Walnut Stain. Embossing (sølv) er brukt på utstanset sommerfugl og stempel. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...